Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011

ΠΑΓΩΤΟ

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΜΕ ΠΑΓΩΤΑΚΙ.
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.ΕΧΩ 2 ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΡΕΥΤΗ
ΕΚΔΟΧΗ ΠΡΩΤΗ: ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΑΓΩΤΟ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
1ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΜΟΡΦΑΤ ΣΑΝΤΙΓΥ ΓΕΥΣΗ ΒΑΝΙΛΛΙΑ Η ΚΑΚΑΟ
ΖΑΧΑΡΟΥΧΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 2 ΔΑΧΤΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ Η 100γραμ.ΠΕΡΙΠΟΥ Η ΤΟ 1/4 ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ
ΕΓΑΠΟΡΕ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΧΥ
ΧΤΥΠΗΜΑ ΑΡΚΕΤΟ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΤΥΠΑΩ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΦΡΑΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΓΩΣΕΙ ΤΟ ΤΡΩΓΩ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΠΑΓΩΝΕΙ .
 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΤΡΑ
ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΣΚΕΤΟ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΡΜΙΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ
ΣΤΟ ΚΑΚΑΟ ΒΑΝΩ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΓΛΥΚΕΙΑΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ
ΕΚΔΟΧΗ ΔΕΥΤΕΡΗ:ΜΕ ΠΑΓΩΤΟΜΗΧΑΝΗ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙΜΑΚΙ
1κ.σ ΣΑΛΕΠΙ
1/2κ.γ ΜΑΣΤΙΧΑ
600ml ΓΑΛΑ ΦΡΕΣΚΟ ΠΛΗΡΕΣ
3/4 ΚΟΥΠΑΣ ΖΑΧΑΡΗ(ΕΓΩ ΒΑΝΩ ΜΙΣΗ ΦΛΥΤΖΑΝΑ)
ΒΑΝΟΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΜΕ ΣΑΛΕΠΙ,ΜΑΣΤΙΧΑ,ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΔΕΝ ΒΡΑΖΟΜΕ ΑΛΛΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΒΡΑΣΜΟ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΑΦΗΝΟΜΕ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ.
ΧΤΥΠΑΩ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ ΜΕ ΜΕΙΓΜΑ ΓΑΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΑΝΩ ΚΑΤΑΨΥΞΗ 1 ΩΡΑ Η 4 ΩΡΕΣ ΨΥΞΗ
ΜΕΤΑ ΒΑΝΩ ΠΑΓΩΤΟΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΠΑΓΩΤΑΚΙ ΜΟΥ ΜΆΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΓΕΥΣΗ
ΣΕΡΒΙΡΩ ΜΕ ΓΛΥΚΟ ΚΕΡΑΣΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΑΙ ΦΥΣΤΙΚΙ ΑΙΓΗΝΗΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ.
200ml ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η λίστα ιστολογίων μου