Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ.
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ (ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΑΛΛΑ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ )ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ.
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ:
ΑΠΑΘΑΝΑΤΙΖΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΘΑΝΑΤΙΖΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΕΓΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ χαρίζω σε κάποιον ή κάτι (μεταφορικά) την αθανασία απεικονίζοντας τη μορφή του σε ένα έργο τέχνης, λογοτεχνικό ή εικαστικό και
ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΗΞΕΡΑ και είναι αγγελία+φέρω   ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΟΥ  
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΚΟΥΕΡΝΙΚΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ
Αυτός ο τεράστιος καμβάς (3,49x7,77μ.) περιγράφει την απανθρωπιά, τη βιαιότητα και την απόγνωση του πολέμου ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ????
ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΚΑΛΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΕΧΕΙΑ

2 σχόλια:

  1. Μπράβο γιατι κοντα σου μαθαίνουμε και εμεις

    καλως σε βρήκα. καλη συνεχεια να έχεις με φιλια απογευματινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου