Κυριακή, 14 Αυγούστου 2011

FAVICON


ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ FAVICON?!!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑΚΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΠΑΝΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΤΟ ΒΑΖΩ.
ΠΑΩ  ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΠΑΤΑΩ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ.
 ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΘΑ ΔΩ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΕΙΚΟΝΑ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ.ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ (16επι 16επιθυμητό μέγεθος)ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΤΕ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΜΕ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ.

4 σχόλια:

  1. η αληθεια ειναι πως το περιεργαζόμουν αυτες τις μερες αλλα παλι δεν καταλαβα που χρησιμευει..

    αλλα και παλι που ειναι η μικρη φωτο που λες?...

    σε ευχαριστωωωωωωω παντα εδω μεσα κατι μαθαινω..χαχαχαχα..

    καλο βραδυ με φιλια γλυκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Σ'ΑΓΑΠΩ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑΚΙ ΑΠΛΑ Μ'ΑΡΕΣΕ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ BLOGGER.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΦΩΤΟ, ΕΝΝΟΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ? Η ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ???ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τωρα το καταλαβα τι ειναι.. μ αρεσει.. θα παω να το κανω και εγω.. σε ευχαριστωωωωωωω..

    καλο βραδυ με φιλια ολο χαραααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑ....ΑΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΗΔΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου