Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΩΣ ΚΡΑΤΩ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ?

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΕΨΑΧΝΑ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΣΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΜΕΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΡΥΠΑΝΤΙΚΑ.ΕΒΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΠΟΥΝΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΗΜΑΔΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΦΡΕΣΚΑΔΑΣ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.(ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΙΣΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΑΠΟΥΝΙ) ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΞΥΔΙ ΜΕ ΑΙΘΕΡΙΟ ΕΛΑΙΟ ΛΕΒΑΝΤΑΣ. ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΡΩΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΠΕΤΣΕΤΕΣ.ΠΑΝΤΑ ΣΟΔΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ.ΨΑΧΝΙΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΓΗΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΑΜΕΣΑ.ΙΣΩΣ ΣΑΣ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ.http://noikokyrokoritso.blogspot.com/2009/05/blog-post_31.html

5 σχόλια:

  1. περασα να μαθω νεα σου..

    μ αρεσουν οι αλλαξες σουυυ!!!!!!!!!!!!!!

    τρελαινομαι για ροζ..

    καλο απογευμα καλη μου με φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Σ'ΑΓΑΠΩ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ.ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ (ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΟΛΟΙ!!!)ΚΑΚΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΙΣΩΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.Α!ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΖ ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω απλως σκαλιζω λεξεις...

    οτι θες μπορεις να μου λες καλη μου... και ενα γεια με χαροποιεί..

    εγω σε ευχαριστώ που περνας και με διαβαζεις..

    δεν εχουμε ηλικια... δεν παιρνει ο χρονος απ την ψυχη μας..

    καλη κυριακη να εισαι παντα καλα..σε φιλω γλυκα καλη μου φιλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΗΛΙΚΙΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ...ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΜΑΣ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στο τελευταιο θα συμφωνησω μαζι σου..

    σε ευχαριστώ..

    καλο απόγευμα φιλακιαααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου