Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΙ ΝΑ ΠΩ?

ΣΗΜΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ BLOGS ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ
 ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ
 ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ
 ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΣΟ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΑ.
ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ...
ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
 ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΕΙ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ
 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΓΕΛΙΟΥ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.....
ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ....ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ
 Η ΚΑΙ ΛΙΓΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΟΣΙΜΟ ΨΥΧΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
ΕΙΝΑΙ...ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΤΑ ΛΙΓΑ Η ΤΑ ΠΟΛΛΑ....ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

4 σχόλια:

  1. περασα απ εδω δυο φορες.. οσο και να προσπαθουσα το σχολιο δεν εβγαινε στον αερα...

    οπως τα λες ειναι... καθε μπλογκ εχει την ψυχη του...
    και εσυ εδω βαζεις την ψυχη σου...

    ανακαλυπτουμε..μαθαινουμε.. αγαπαμε... γελαμε... παιζουμε..

    εχει και τα δυσκολα του.. τα στραβα του...αλλα δεν πτοουμαστε..

    εμεις σε ευχαριστουμε καλη μου...

    να εισαι παντα καλα..
    καλο απόγευμα με φιλια αγαπης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Σ'ΑΓΑΠΩ ΜΟΥ.ΕΝΟΙΩΣΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
    Υ.Σ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ BLOGGER ΑΣΤΑ ΤΑΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι κανεις καλη μου ..ολα καλα?..

    καλο απόγευμα με φιλια που ανησυχούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΣΆΓΑΠΩ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΣΙΩΠΩ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ....ΑΝ ΚΑΙ ΟΣΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου