Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011

ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΕΣ ΚΑΛΑΜΑΡΟΠΙΤΤΕΣ


ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.
Σήμερα  έκανα όπως βλέπετε και παραπάνω
ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΕΣ ΚΑΛΑΜΑΡΟΠΙΤΤΕΣ.
Τώρα θα μου πεις που την βρήκα την συνταγή???και τον τίτλο επίσης????
μου προέκυψε στην πορεία.
Είπα να πρωτοτυπήσω και αντι αλεύρι στα καλαμαράκια που τηγάνησα
έβαλα corn flour έτσι τα καλαμαράκια μου απέχτησαν μεξικάνικη γεύση.
Φτιάχνω λοιπόν πίττες,(τις ανοίγω και αυτές με corn flour)καλαμαράκια.πατατούλες τηγανητές,μουστάρδα,κέτσαπ (αν έχετε και χειροποίητο ακόμα καλύτερα)κρέμμυδι,μαρούλι,ντομάτα και ορίστε το γεύμα μας.
Υ.Σ.Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΦΑΓΑ ΑΝ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΩ
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ....
ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΝΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ

2 σχόλια:

  1. καλη μου αλιας.. εχω μια πεινα τωραααααααααααααα..

    πωπω...και μου αρεσουν τα μεξικανικα.. ειναι καυτερα ...

    πειναωωωωωωω..χαχαχαχαχαχα

    καλο ξημερωμα να εχεις σε φιλωωωωωωωωωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ evi μου ΣΆΓΑΠΩ!!!ΤΑ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΟ ΜΑΙΜΟΥ!!!!ΧΙΧΙΧΙ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου