Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012

ΓΟΥΛΑ(ΣΕΣΚΟΥΛΟ Η ΠΑΖΙ)ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ(ΧΩΡΙΣ ΑΥΓΟ)


ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΜΕ ΓΟΥΛΑ (ΣΕΣΚΟΥΛΟ Η ΠΑΖΙ) ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ(ΧΩΡΙΣ ΑΥΓΟ)
Είπα να πρωτοτυπήσω σήμερα και να μαγειρέψω γούλα με χοιρινό αυγολέμονο(χωρίς αυγό)!!!
Την γούλα την εχω άφθονη στον κήπο μου και αφού την έχω κάνει γουλόρυζο, είπα να δοκιμάσω και την εκδοχή του αυγολέμονου.ΤΕΛΕΙΑ!!!αν σας αρέσει η γούλα.
Έψησα το χοιρινό (ντόπιο μου το έδωσαν)....
Πάμε απο την αρχή τσιγάρισα το χοιρινό, και αφού είχε μισοψηθεί πρόσθεσα σέλινο,(απο τον κήπο και αυτό)και τη  γούλα, στο τέλος πρόσθεσα μια, δυο, τρείς πατατούλες για να αποφύγω τα τηγανητά.Μόλις ψήθηκε έβαλα χυμό λεμονιού και τέλος.

ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!
Υ.Σ.ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΓΟ
ΤΟ ΚΑΝΩ ΥΓΙΕΙΝΟ!!!!(ΣΤΟ ΑΥΓΟ ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ)
 ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ
Υ.Σ.ΝΟ2.ΓΟΥΛΑ, ΤΗΝ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΕΔΩ
http://www.antigiransi.com/vitamins3.html
http://diatrofikaiygeia.blogspot.com/2010/07/blog-post_9629.html
 ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΛΟΓΩ ΛΑΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!

10 σχόλια:

  1. ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΙ 2 BLOGS ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ 30ΑΧΡΟΝΟ ΠΙΑΤΟ!!!!ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΩ ΠΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΩΧΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΤΟΥ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟΥ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΗΝ ΚΛΕΨΟΥΝ.ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ???ΣΕ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ

      Διαγραφή
    2. ΑΦΑΙΡΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ....

      Διαγραφή
  4. Δε δοκίμασα να το φτιάξω φαϊ. Το εφτιαξα όμως πίτα! Απαιχτο! Το λατρέυουμε! Μόλις γύρισε οάντρας μου από λαϊκη και έφερε. Αλλά βράζω παντζαρόφυλλα που τα έχω πεθυμήσει για μεσημεριανή σαλάτα. Για να διαλέξεις ένα προφιλ αρκεί να γίνεις διαχειρίστρια και των 2 μπλογκ. Αμα πας στη διαχείριση ιστιλογίου και παιξεις λιγάκι θα το βρεις. Σε είχα κατατάξει σε αυτούς που έχουν μπλογκ για να οργανώνουν τα μπλογκ τους και όχι στους μπλόγκερ! Αλλά βλέπω είσαι μια μπλόγκερ! οτι χρειαστείς στείλε μαιηλ στο gcholleva@yahoo.com Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙ ΜΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑ1 ΣΕ ΠΙΤΑ!!!

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΕΝΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ???

      Διαγραφή
  5. μπλοκερ???η βλοκερ???μάλλον στο δεύτερο με κατατάσσω!!!!ενα παιδί@#!$##!!!!το αφήνω ασχολίαστο το παιδί που του αρέσει το βλόκιν είμαι!!!!σου ετοιμάζω ανάρτηση με pancake!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟ BLOGS ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ....ΕΓΩ!!!!ΚΑΙ Ο ΚΟΛΟΜΒΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου