Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΝΗΣΤΗΣΙΜΟ ΚΕΙΚ

Έιχα καιρό να κάνω καμμιά αναρτησούλα και είπα ας αναρτήσω ένα γρήγορο κεικάκι πορτοκαλιού???μήλου???οτι θέλετε η και τα δύο.
Η ΣΥΝΤΑΓΗ!!! 1/2 φλυτζάνα λάδι (με ότι αρχίσετε να μετράτε θα μετρήσετε όλα τα υλικά)
1 φλυτζάνα ζάχαρη (οχι πολύ γεμάτη)
1 μεγάλο πορτοκάλι (καθαρισμένο) κομμένο όσο πιό μικρά κομμάτια γίνεται
1 ποτηράκι ρακής/λικέρ κονιάκ
σοκολάτα κουβερτούρα υγείας(κατά βούληση)ψιλοκομμένη
αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
τόση ποσότητα να γίνει μείγμα του κέηκ εγώ επειδή τα έβαλα σε μικρά φορμάκια έβαλα κάτι παραπάνω.
ΑΥΤΟ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΓΙΑ MAFFIN ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΕΥΡΙ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΣ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
Βάνω λάδι και ζάχαρη ανακατεύω με αυγοδάρτη...προσθέτω πορτοκάλι ,κονιάκ η λικέρ,αλεύρι και στο τέλος αν το θυμηθώ την σοκολάτα μου...ανακατεύω να γίνει μείγμα ομοιογενές...φορμάκια,  φούρνο......
Αυτά!!!20' λεπτά στούς 180 βαθμούς κελσίου στον ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΦΟΥΡΝΟ το τονίζω!!!! Εμένα μου άρεσαν πολύ δροσερά και αρκετά εύγευστα. Στην δεύτερη έκδοση με μήλο, πρόσθεσα ενα μήλο στον τρίφτη και ΧΥΜΟ!!!(οχι την σάρκα) ενός πορτοκαλιού.Επίσης έβαλα λίγο νερό συμπλήρωμα επειδή ο χυμός δεν συμπλήρωνε 1 φλυτζάνι.Τα άλλα ως είχαν. ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η λίστα ιστολογίων μου