Δευτέρα, 16 Απριλίου 2012

ΕΚΜΕΚ???ΜΕ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙ

Ένα εύκολο και γρήγορο τύπου εκμέκ ...εγώ απλά αντικατέστησα το ψωμί με τσουρέκι... έχει μια ιδιαίτερη γεύση, δεν είναι πολύ γλυκό, και είναι πολύ δροσερό.Επίσης έβαλα κρέμα γιώτης την κανονική (ΟΧΙ ΣΤΙΓΜΗΣ)και σοκολάτα τριμμένη από πάνω.Αξίζει να το δοκιμάσετε είναι η ιδιαίτερη γεύση που παίρνει με το τσουρέκι.
Έκανα σιρόπι με λιγότερη ζάχαρη
Έβαλα το τσουρέκι σε φέτες
Το σιρόπι από πάνω
Την ζεστή κρέμα(λίγο αραιή)
Την σαντιγύ και τέλος την τριμμένη σοκολάτα και βουαλά!!!



Σημείωση:Εγώ αφαιρώ την ζάχαρη βάνω λιγότερη ποσότητα.

6 σχόλια:

  1. χριστος ανεστη καλη μου φιλη

    μου αρεσει το εκμεκ οπως και να ειναι..:))

    καλημερα να εχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανέστη... σ'αγαπώ-evi μου, εύχομαι να πέρασες καλά να ξεκουράστηκες και ας ξεκινήσουμε απο κεί που αρχίσαμε πάλι.Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  2. περασα να δω πως εισαι..

    καλο απογευμα σε φιλωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι σ'αγαπω-evi σε ευχαριστώ για τα περάσματα σου φιλάκια καλό Σαββατοκύριακο να έχομε.

      Διαγραφή
  3. Καλως σε βρήκα.....και σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου ...το τσουρεκι πρέπει να γίνεται πολύ νόστιμο...ωραία συνταγή!!!!! να εισαι καλά....φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΕΓΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.

      Διαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου