Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΚΡΕΠΕΣ


 Σήμερα μου ήρθε κάπως αργά!!!! να θέλω να κάνω κάποιο γλυκό.... μετά από κάλεσμα που έκανα τελευταία στιγμή για τραπέζι.... Έσπαγα λοιπόν το κεφάλι μου τι γλυκό να κάνω να συνοδεύσει το παγωτό κανέλας τελευταίας στιγμής και ευκαιρίας...που έκανα εχθές το βράδυ!!!!
 Στο παγωτό για μας έρχεται και δένει το brownies η σοκολατόπιττα(ξέρετε αυτή που τρέχει η σοκολάτα από μέσα) εδώ έρχεται η τελευταία στιγμή
 υλικά???μηδέν(λόγω είπαμε ξαφνικού)ψάχνω ίντερνετ γρήγορη σοκολατόπιτα η οτιδήποτε άλλο χωρίς υλικά πολλά...???
βρίσκω κάτι με λίγη μετατροπή θα τα καταφέρω λέω...!!!
εγώ εξάλλου, κάνω εξάλλου την μαγειρική και ζαχαροπλαστική (μαζί) πολλές φορές....
Έχομε και λέμε
μια σοκολάτα γάλακτος  170γραμ.(την είχαμε!!!)
σε μπέν μαρι την λιώνουμε αφήνουμε να κρυώσει λίγο
χτυπάμε στο μπλέντερ 2 αυγά με 1/2 κούπα καστανή ζάχαρη ρίχνω και λίγο κονιάκ
έβαλα και μια φλυτζάνα αλεύρι (κοσκινισμένο παρακαλώ)
χτυπάω μείγμα στο μίξερ έχω προθερμάνει φούρνο
τα βάνω στο ταψάκι αφήνω 10'λεπτά να ψηθεί... άψητο μου φαίνεται αφήνω λίγο παραπάνω και πάει το ζουμερό σοκολατοπιττοκέηκ μου!!!
(τι ξέχασα??? τι ξέχασα??? 2 κουταλιές σούπας λάδι(άδειες) που ήθελα αφού δεν είχα βούτυρο!!!)
και χωρίς λάδι τέλειο λάιτ λέμε τώρα!!!
Μετά χρειάζομαι επειγόντως κάτι να το κάνει τζούισι.....
α!!!ιδέα κάνω σιρόπι σοκολάτας....
με κρέμα γάλακτος που είχα και σοκολάτα υγείας πάλι εδώ έρχεται το μπέν μαρι
και σερβίρω....σοκολατοπιττοκέηκ  με μπάλα  παγωτού κανέλα
και κάτι μου λείπει για γκλάμορους εμφάνιση!!!
πάλι σκέψεις και ιδέα Νο2 θα κάνω καραμελωμένα μπισκότα και θα τα τρίψω σε μικρά κομματάκια
για στόλισμα από πάνω.
Ζεσταίνω ζάχαρη την κάνω καραμέλα ούπς!!! έγινε λίγο-λίγο πικρή, βάνω μπισκότα και τι πετυχαίνω???την γέμιση απο τα twix!!!καλή θέληση να υπάρχει
Το αποτέλεσμα???
ΑΥΤΟ!!!!
ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟ TWIX ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ

ΚΑΙ ΓΕΥΣΗ??? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΩΝ ΜΟΥ!!!.............................
..................
ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΜΕ ΕΚΡΙΝΑΝ ΜΕ ΕΠΙΕΙΚΙΑ!!!
Το βράδυ συνέχισα την επιχείρηση μαγειρική με γρηγορόκρεπες
είχαμε γάλα που θα έληγε και υλικά ζαμπόν τυρί...
Έβαλα γάλα,αλεύρι,λίγο λικέρ πορτοκάλι δικό μου,έφτιαξα μείγμα για κρέπες
για γέμιση πρόσθεσα τυρί,ζαμπόν...
από πάνω τυρί gouda,τσένταρ(από κάτι γαριδάκια που ήθελα να κάνω)λίγο κέτσαπ φούρνο μέχρι να ροδίσει και ορίστε!!!!
Η ΓΡΗΓΟΡΟΚΡΕΠΑ!!!
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Υ.Σ η ανάρτηση ετοιμάστηκε απο χθές σήμερα ήρθε η μέρα της!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η λίστα ιστολογίων μου